niedziela, 26 października 2014

Candy


Chciałam się z Wami podzielić zestawem wycinanek świątecznych (ok. 100 sztuk). Co zrobić by przygarnąć ten zestaw???
1. umieść powyższy banerek na pasku bocznym swojego bloga i podlinkowanie go do tego posta,
2. zostaw komentarz pod tym postem, potwierdzający chęć wzięcia udziału w candy,
3. Zostać obserwatorem - miło mi będzie jak nie tylko na czas trwania candy,
4. zapisy trwają do północy 11 listopada 2014 r.
Ogłoszenie wyników 12.11.2014 r.

 Do zabawy zapraszam wyłącznie osoby posiadające bloga.

41 komentarzy:

Niesamowity Kuferek pisze...

Witam serdecznie, chętnie stanę w kolejce po te słodkości!

ewinka Nowa pisze...

Ponoć "nic dwa razy się nie zdarza" ale i tak się zapisuję ;-))) I pozdrawiam serdecznie :-)))

Unknown pisze...

Ustawiam sie wkolejce po te piekne scrapki jako że nie posiadam jeszcze tego cudownego bigshota to bym je chętnie przygarnęła ;)
Banerek na blogu i oczywiście zostaję na dłużej
Pozdrawiam

Lula pisze...

No oczywiście, że ustawię się w kolejce po te smakołyki!
Bardzo by się przydały do kartek świątecznych.
Obserwatorem jestem od dawna.
Pozdrawiam cieplutko!

Akrimeks pisze...

ja również się zapisuję, bo takich scrapków nigdy za wiele :)
a zostanę tu z przyjemnością, bo bardzo podobają mi się Twoje prace :)

pomieszane-poplątane pisze...

Ależ paka wycinanek:) Chętnie pomogę szczęściu i ustawię się w kolejce:)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się i ja.Wycinanek nigdy dość...a świąteczne kartki czekają na wykończenie:)
Banerek zamieściłam u mnie na blogu.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Ania

sosnowygaik pisze...

Z przyjemnością przyłączę się do zabawy;)

Teresa pisze...

Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)

Baya pisze...

Z ogromną przyjemnością ustawiam się po słodkości, które przygotowałaś dla nas:)
pozdrawiam

Mulinka Kordonkowa pisze...

Zgłaszam się . Bardzo polubiłam scrapbooking . Stał się moją pasją. Świetnie , że chcesz kogoś obdarować takimi scrapkami. Pozdrawiam serdecznie. Banerek już u mnie wisi
http://tesstereczka.blogspot.com/

MammaMai pisze...

Zapisuje się z przyjemnośćią. Wycinaneknigdy za wiele ;-)

Unknown pisze...

ooo... i ja z chęcią ustawię się w kolejce :) banerek na blogu :) i biegnę obserwować dalej Twoje piękne prace! :)

Fabulous-christmas pisze...

biorę udział ! robię mój pierwszy grudniownik więc przydadzą się takie przydasie :))
banerek na http://fabulous-christmas.blogspot.com/

el pisze...

smakołyki przygowałaś , chętnie przyłaczę się do zabawy

Ef-ka Ewa Flor pisze...

ja też, ja też! Staję w kolejeczce i pozdrawiam!

CreaDiva pisze...

Z miłą checią dołączam do zabawy i liczę na szczęście :-) Pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

Dorota ma kota pisze...

to miłe z twojej strony :-)

takie zimowe śliczności...
chętnie dołączę do zabawy

Unknown pisze...

Smakowite i wysokokaloryczne smakołyki! Z wielką przyjemnością (i nadzieją:-)) zaoogonkuję:-)
Pozdrowienia jesienne przesyłam:-)

Anna Maria pisze...

Ależ z radością biorę udział.Banerek u mnie.Moc pozdrowień.

Tesa57 pisze...

Wezmę udział , bo nie mam takiej maszynki wycinająco tłoczacej, banerek już wisi na moim blogu , gdzie serdecznie zapraszam

Unknown pisze...

Ja tez staje w kolejce:) Co prawda dopiero startuje z scrapkami bo dopiero od niedawna posiadam big shota i swiatecznych wykrojników jeszcze nie mam:) Banetek już wisi na blogu. Pozdrawiam

justyna9ewa pisze...

Trafiłam kiedyś do Ciebie dzięki innym blogom i od czasu do czasu zaglądam. A teraz ustawiam się w kolejce :)
Obserwuję jako justyna9ewa, a banerek jest już na moim blogu
http://www.somepartfrommyart.blogspot.com/

Świat według Basi pisze...

to ja tez staję w kolejce

Lidia pisze...

Od niedawna bloguję i nie za bardzo wiem jak wstawić banerek :-( ale obserwować będę z radością Twoje poczynania.I chętnie ustawię się w kolejce do candy.

miejsca warte polecenia pisze...

Są przydasie jest frajda i zabawa.
Info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
Obserwuję jako Anna Gerszendorf.
Pozdrawiam!

Katkowerekodzielo pisze...

z chęcią przyłączam się do zabawy:) może i do mnie szczęście się uśmiechnie:) Pozdrawiam

justysias7000 pisze...

Może i ja spróbuję ;) Chętnie ustawię się w kolejce;)
pozdrawiam!

Danusia pisze...

Dopisuje się do zabawy. Nie mam maszynki i brakuje mi tych śliczności a zatem cierpliwie poczekam na losowanie.
Pozdrawiam:)

Ewelina Nowak pisze...

Witam:) obserwuję i się zapisuję :) pozdrawiam

Edyta pisze...

Ojojoj jakie cuda. Z wielka chęcią dołączam do zabawy. Warunki spełnione :))

Mariwon pisze...

Ja też chętnie przyłączę się do ogonka, może uśmiechnie się do mnie szczęście i przygarnę te cudności :) Banerek wrzucam na bloga, zajmuję miejscówkę w obserwatorni i czekam na wyniki :)

Trojanda pisze...

Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) I zostanę na dlużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

karola pisze...

Ja także do kolejki,śliczne wycinanki,pozdrawiam.

Mamokko pisze...

i ja się ustawiam :)

scraPina pisze...

W ostatniej chwili trafiłam na to candy i ustawiam się w kolejce!
A obserwatorem zostaję, na pewno nie na chwilę :)

Kasiowe Kartki pisze...

I ja ustawiam się w ogonku kolejki - kto wie, a nuż szczęście dopisze :)

Pozdrawiam!

Olenkaja pisze...

Takich pięknych scrapków nigdy dość! Chęrnie staję w kolejce :)

Majeczka pisze...

To i ja się ustawię w kolejce po te słodkości :) Pozdrawiam

Blanka pisze...

Chętnie przygarnę te smakowite słodkości :)

Alina pisze...

Nie zdążyłam zapisać się na candy. Ale jeszcze nigdy nic nie wygrałam, to mało żałuję. Jednak przyznam, że takie dekoracje bardzo by mi się przydały na zajęciach z dziećmi. Może zgodziłabyś się na jakąś wymiankę ze mną? Zapraszam na bloga, pozdrawiam Alina